2017. április 18., kedd

Minden kezdet nehéz...hát még a folytatás... :)

Sziasztoook!!!!

Ismét itt. Tudom. Igen, tudom, menjek a fenébe, mert másfél éve be sem tettem ide a.....a kezem. Krónikus időhiányban, néha alkotói válságban, néha meg túlzott alkotói buzgóságban szenvedek - szóval kifogásom bőven van, de remélhetőleg egyszer ezek is elfogynak. Nos, az utóbbi két hétben kicsit átszabtam a blogot, de csak apró dolgokat változtattam meg (mint az egész blog címe pl... :D ), de igazság szerint beláttam, hogy ha csak a kreatívkodásaim platformjaként tekintek a blogomra, akkor sokkal nagyobb az esély arra, hogy elhanyagolom, mert vannak az életemben olyan időszakok bőven, amikor örülök, hogy vonszolom magam, nemhogy még alkossak - vagy alkotok is, de már nincs erőm itt bemutatni a fejleményeket.

Szóóóval innentől kezdve a blogom témája kibővül, lesz itt minden, mint a búcsúban:
- kötés,
- horgolás,
- keresztszemes hímzés,
- egyéb kreatívkodások,
- sütés-főzés,
- könyvolvasás,
- zenék, koncertek
- és ha végre rendbe szedném a körmeimet, akkor némi körömlakkozás is...

Meg úgy minden. Bármi.

Nem fogok ígérgetni, hogy mostantól kiscserkész-becsszó, hogy legalább naponta/hetente/havonta/évtizedenként/napfogyatkozáskor frissítem a blogomat, meglátjuk, hogy működik-e....

Most mindenesetre összeszedtem pár képet az elmúlt másfél év jelentősebb alkotásairól.

1., 2015.10.15. Ujjatlan kesztyű Red Heart Unforgottable fonalból
2., 2016.08.19. Az első saját tervezésű horgolt felsőm Alize Bahar pamutfonalból
3., 2016.09.15. Egy kis edényfogó Himalaya Home Cotton fonalból
4., 2016.10.03. Ujjatlan kesztyű csillagmintával Red Heart Soft akrilfonalból
5., 2017.02.20. Vállkendő anyukámnak - avagy az elkésett karácsonyi ajándék, amit nőnapra kapott :)
6., 2017.03.11. Az első kötött sapim Drops Nepal gyapjúfonalból
7., 2017.03.13. Kötött végtelen sál megrendelésre Malabrigo Rasta gyapjúfonalból
8., 2017.04.03. Horgolt felső Himalaya Everyday Worsted akrilfonalból (nem, nem vagyok meztelen, van rajtam egy rózsaszínű nadrág, mielőtt bárki megkérdezné....megtanultam a leckét.... :D )

Aki már látta ezeket eddig is facebookon, instagramon vagy moly.hu-n, azoknak nem lesz sok újdonság, akik viszont még nem, azoknak jó nézelődést! :)


1.

2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése