2015. augusztus 16., vasárnap

A befejezések napja... :)

Nem tudom, hogy ez a közelgő hidegfront hatása, vagy csak szimplán meguntam a sok félkész munkámat, de tegnap megtáltosodtam és 2 projektnek a végére is pont (vagyis csomó) került, illetve egy régóta halogatott "egydélutános" akciót is megejtettem...kezdjük talán ezzel...

Szóval azúúúgyvolt....hogy kaptam az egyik tanítványom nagymamájától egy 200 g-os gombolyag fonalat ajándékba, hogy csináljak belőle valamit, mert ő nem tud vele mit kezdeni...gondoltam szerzek hozzá még egyet....de sehol nem sikerült (pedig még egy gombolyagot minimum szerettem volna...brühühü...), így ebből az egyből kellett valamit megálmodnom....az már biztos volt, hogy a horgolás szóba sem jöhet, mert sokkal több fonalat "zabál", mint a kötés...sapkát nem szerettem volna, kesztyűnek túl vastag, pulcsihoz meg  - úgy egyáltalán ruhákhoz - túl kevés...úgyhogy jött az ihlet, elképzeltem a csúúúnya hideg őszt/telet és eszembe jutott, hogy mennyire szokott fázni a nyakam...de mire 2x körbetekerem sállal, már alig tudom a kabátot összehúzni miatta. És BUMM, így lett a nyakmelegítő :D (meg a Chocapic vagy mi...) Szerencsére a Müller volt olyan kegyes és 3000 ft-ról levitte 1500-ra a 12 mm-es kötőtű árát, így nem volt több mentségem, megvettem és nekiestem. Aha, csak közben elfelejtettem, hogy hogyan is kell a kötést elkezdeni. Anyuuuu!!!! Ja, ő alszik. Na akkor youtube. Gyorstalpalón megtanultam felszedni a szemeket és az egysima-egyfordítottat, de mint kiderült, nem stimmelt. Még jó, hogy az embernek van egy anyukája, aki az éjszakás műszak és 3 óra alvás után is nyaggatható ilyenekkel :D Szóval némi segítséggel, de megalkottam ezt a hiperszuper-meleg nyakvédőt. Igen, képes voltam a 35 fokos esti melegben fölvenni, sőt, őszies felsőt is kerítettem hozzá, mert hát hogy néz ki nyári felsővel??? :D 2 perc alatt 4 litert izzadtam, de megérte. :)





Aztán a kezembe került ez a tavasszal elkezdett zuhanypamacs is. Miután leizzadtam, azt hiszem, szükségem is lesz rá, hogy teszteljem :D (10 dkg pamutfonal, 5-ös horgolótűvel és mire befejeztem, pár szál hajam is hiányzott...)






Végül felöltöztettem a szépséges zongoraszékemet is. Egyrészt nem szeretném, ha a műbőr borítás sérülne rajta, másrészt ilyenkor nyáron a bőrömmel együtt nagyjából tépőzárként működik, úgyhogy a combom épségét is megőrizném.... :D





Ezt a "c2c" avagy "corner-to-corner" mintával készítettem, és róla beszéltem az előző bejegyzésben, hogy ágytakarónak indult....de miután ez a ~62x54 cm-es takaró 25 deka fonalat "felzabált", inkább nem gondoltam bele, hogy egy 240x240 cm-es ágytakaró a franciaágyra vajon hány fonalboltnyi gombolyagot kívánna.....

Nos, 3 a magyar igazság, a ráadással pedig hamarosan jelentkezem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése