2017. április 20., csütörtök

A bőség zavar(a) :)

Sziasztok!!!

Eltelt másfél nap, de szorgalmasan fotózgattam, hogy újabb bejegyzés születhessen. :) Mondjuk az időjárás nem volt kegyes, hiába igyekeztem nappali fénynél készíteni a képeket, így is kellett világosítani rajtuk, hála ennek a csodás februárinak álcázott áprilisi időnek...

Először is hadd mutassam be még egy megkezdett munkámat, ami majd egy szépséges horgolt táska lesz :) A minta a 2015/3-as Gombolyag magazinban található. Tök véletlen, hogy pont ugyanazt a fonalat és színt használom, mint ami eredetileg is megjelent az újságban, de ez egy hosszú sztori.

Történt ugyanis, hogy nővérem kinézett magának egy pulcsit, amihez Alize Bahar 143-as púderszínű fonalat választott. El is mentem, vettem 2 gombolyagot (20 dkg-ot), így anyukám rögtön elkezdte kötni neki a pulcsit. Nem volt egyszerű megfejtenie a mintát, de végül sikerült és innentől kezdve szépen haladt. Kezdett fogyni a fonal, és gondoltam, akkor itt az ideje, hogy megvegyem a hiányzó 5 gombolyagot. Igen ám, de időközben a boltban elfogyott ez az árnyalat. Egy pár hétig még vártam, hogy hátha érkezik újabb adag, de januárban feladtam, és megrendeltem náluk interneten keresztül, hátha úgy hamarabb megérkezik az utánpótlás - mivel látják, hogy lenne rá igény....kemény 2 hónap múlva érkezett meg, nem kis bonyodalmak árán. De itt még mindig nem ért véget a sztori. Sajnos a meglévő 2 gombolyaghoz képest ennek az 5 gombolyagnak a színe fakóbb. Valószínűleg nem ugyanaz a festés (a meglévők cetlije elveszett, így ez sosem derül már ki), több ember véleményét is kikértük, kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy szemmel látható az árnyalatbeli különbség....így hát ezt az 5 gombolyagot anyukám eladta egy kollégájának, aki a saját lányának köt majd ebből pulcsit és neki elég lesz ennyi is. Én meg dühömben megrendeltem újabb 7 gombolyagot, de egy másik üzletben, így anyukám elölről kezdte tesóm pulcsiját, az eredeti verziót pedig lebontottam, felgombolyítottam, és kitaláltam, hogy ez a táska lesz belőle. Ekkor vettem észre, hogy pontosan ezt a színárnyalatot használták az újságban lévő táskánál is. :)


Viszonylag gyorsan készen van egy négyzet, bár  a többihez illesztés még nem megy zökkenőmentesen, de majd belejövök....már csak táskafüleket kéne beszerezni és szép bélésanyagot - amit majd az én drága nagymamám fog beleapplikálni, mert sajnos abban nem vagyok túl járatos....


Természetesen ez a hét sem telhet el úgy, hogy ne foglalkoznék egy kicsit a Simple Stylish takaró négyzeteivel, illetve kedden beszereztem a legújabb számot is, csak hogy esélyem se legyen behozni a lemaradást :D még mindig 3 négyzet várja, hogy újrakössem - egyet már elkezdtem, 8 várja, hogy hozzáfogjak, és 2 van készen....kedden pedig jön a következő :D  help me! :D
Arról már letettem, hogy sikerül 15 cm-esre kötnöm őket, örülni fogok, ha 17-re sikerül, mint a jelenleg készen lévő kettőt....mondjuk a ciklámen bogyósat nem volt könnyű kihúzogatni, az valamiért épphogy 17 centi, a szürke viszont simán nyújtható lett volna 18 centisre is....de mivel még ciklámen fonallal hímeznem kell rá egy kört (haha, nincs is kész teljesen, bakker....), így nem akartam túlnyújtani, mert akkor nem fognak szépen állni a hímzett szemek....


Közben haladgattam a két pulcsimmal is...
A ciklámen kámzsás nyakú pulcsimnál már csak 11 sor választ el attól, hogy leválaszthassam az ujjakhoz való szemeket. Kevésnek tűnik, de jelezném, hogy 109 szem volt egy kör, amikor elkezdtem a szaporítást. Soronként 4 szemmel...és már 29 sort megkötöttem. Szóval beletelik egy kis időbe, mire 1 soron végigmegyek és ha közben nem néznék Grace klinikát vagy valami filmet, akkor egy örökkévalóságnak tűnne...de mindig előrébb lendít a tudat, hogy milyen szuper lesz, ha elkészül :)


A barna csipkemintás pulcsimmal pedig így állok jelenleg...a felén már túl vagyok, a minta már fejből megy, úgyhogy ezzel is sorozatnézés közben haladok :)


A mai napon viszont kivételesen nem kötésre használtam a sok szabadidőmet, hanem kicsit utolértem magam a házimunkában (fujj-fujj mosogatás), majd miután megnézték a gázbojlerünket, és kiderült, hogy cserélni kell, úgy döntöttem, hogy megérdemlek egy adag kávét és belekukkantok a két legújabb Gary Chapman könyvembe, majd folytatom Daniel Keyes: Virágot Algernonnak című könyvet. A felénél tartok és egyre kevésbé vagyok képes letenni. Nem is értem, eddig miért nem olvastam el, pedig ez volt az első könyv, amit a Rukkolán ingyen szereztem :) Erre is jó a moly, hogy a várólista csökkentős kihívás keretében áprilisra FairyDust kisorsolta nekem :) Bár a Twist Olivérrel még adós vagyok, de ami késik.....



Nektek is hasonlóan kellemes délutánt-estét kívánok! :) Kuckózzatok be este egy meleg takaró alá, és ne is vegyetek tudomást erről a nem túl vidám időjárásról odakint.....én pedig hamarosan jövök a következő helyzetjelentéssel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése