2017. augusztus 27., vasárnap

Reading challenge - majdnem sikerült....

A lendületes kezdést sajnos egy erőteljes hanyatlás követte. A maraton elején elcsúsztam egy nappal, és sajnos már nem tudtam behozni, így végül 2 befejezett és 2 megkezdett könyvvel fejeztem be a maratont, és az előre megjósolt 1700 oldalból 921 oldalt sikerült teljesítenem.
Na persze azért nem vagyok elkeseredve, mert ha nincs ez a Kihívás, akkor tuti, hogy ennyit sem olvastam volna....
Mindenesetre nem adom fel, ma éjfélkor indul az 5 napos extrázás, és most 1000 oldal a kitűzött cél. Aztán hogy ez mennyi könyvből fog összejönni, és egyáltalán összejön-e, az egy jó kérdés. Ez a hetem még viszonylag szabad, csak szerda este és pénteken egész nap lesz dolgom, úgyhogy talán nem irreális a tervem. :)

A múlt héten sikerült eljutnom a könyvtárba is, visszavittem a nálam lévő két kötőiskolás könyvet, és naná, hogy nem jöttem el üres kézzel...pedig a saját könyveim olvasottsága sem túl fényes, na de kit érdekel?! :D

Szóval a következő könyvekből fogok válogatni:

Sarah McLean: A csábítás kilenc szabálya - már belekezdtem, de nem sikerült befejezni, úgyhogy ezt tuti folytatom, jelen pillanatban a 94. oldalon tartok...

Sarah Addison Allen: A barackfa titka

Sarah Addison Allen: A varázslat tava

W. Bruce Cameron: Egy kutya négy útja

Rachel Hawkins: Demonglass - Démonüveg (könyvtári)

Joanne Harris: Ötnegyed narancs (könyvtári)

Joanne Harris: Szederbor (könyvtári)


Aki szintén részt vesz ezen a maratonon, azoknak sok sikert és kitartást, no és persze jó olvasást kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése