2014. január 19., vasárnap

elKÖTeleződés :)

Még jó pár évvel ezelőtt rájöttem, hogy jó lenne, ha megtanulnék kötni. Emlegettem is anyunak nem egyszer, hogy üljön le velem és tanítson meg, de idő és kedv, no meg elszántság híján mindig elmaradt ez a foglalkozás.
2013 őszén megtört a jég. Vettem a bátorságot és minden létező türelmemet, és belevágtam.

Az első próbálkozásom elég egyenetlenre és szorosra sikerült, ráadásul iszonyú lassan.




Még egy darabig folytattam ezt a próbapéldányt, de aztán fejest ugrottam az első projektembe, ami a saját téli sálam lesz - majd valamikor jövő télen. :) A gyorsaság továbbra sem az erősségem, de azért sokat javult. Hamis mackókötéssel és szürke fonallal álltam neki 2013. október 1-jén. Nagyjából csak a munkahelyen az órák közti szünetben, illetve később a fél-félórás buszozások alkalmával vettem elő, decemberben és január első két hetében nemigen nyúltam hozzá, mert az előbbi bejegyzésben látható keresztszemes munkákon dolgoztam, főleg karácsony előtt... Most megint előszedegettem utazás közben, és jelenleg 38 cm-nél tartok... :)





Egyelőre még csak a combomat melegíti kötés közben, de remélem, hogy november-decemberben már "rendeltetésszerűen" tudom majd használni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése