2014. január 7., kedd

BÚÉK - és egy kis visszatekintés...

Április óta megint elég nagy szünetet tartottam a blogolásban - nem megy ez nekem túl rendszeresen, de azért igyekszem... :S Ígí ez most inkább egy "összegezzük a 2013-as évemet"-jellegű bejegyzés lesz. :)

Lássuk akkor az elmúlt 8 hónap termését...
Először is a Pillangós RR kendői szépen érkeztek és mentek is tovább, bár nem kevés csúszással. Most az 1., 3., 7., 8., 9., 10., 11. lepkéről mutatok képet. (a 2. kendő tulajdonosa kilépett, a 4.-5.-12. kendő még nem járt nálam, a 6.-ról pedig nincs fotóm.)













Részt vettem egy mini-RR-ben is, ami 4 kis cuki képből áll, hamarosan hazaér az utolsó kendő is. A saját kendőmről nincs kép, mert félkész állapotban küldtem el, és még be kell fejezni, ha hazaért. A másik 3-ról íme a fotósorozat:










A telefonomhoz is készítettem egy egyedi tokot, amit azóta is használok, bár szegényke már kissé kopottas, de azért még bírja a strapát :)




Részt vettem egy karácsonyi ajándékozós láncban is a Säxi & Gereblye Design felhívására, és az utánam következő hölgynek ezt a kis ajándékot küldtem el Ausztriába:







És a legszebbet a legvégére hagytam. Ez a kép már igen régóta a szerelmem tárgya, sokáig vártam, mire belefogtam, de megérte. A jelenlegi állás pontosan 60 napi munka eredménye - no persze nem folyamatosan. 2013. február 4-én kezdtem el, kisebb-nagyobb megszakításokkal augusztus 18-áig foglalkoztam vele (összesen 51 napon), aztán hosszú szünet következett. Ezalatt a hosszú szünet alatt készült a mini-RR, a mobiltok, az előbb bemutatott ajándék, és a Pillangós RR 10.-11. pillangója.
December 28-án vettem elő ismét, és a mai (6.-ai) nap kivételével minden nap dolgoztam rajta, nem keveset. Éljen a téli szünet, ugyebár. :D Jelenleg a 43.602 db keresztszemből/gobelin öltésből álló képből 14.478 készen van, és 29.124 van még hátra. Nem kis meló lesz, de szeretném mielőbb befejezni.
Még egy kis statisztika (csak mert ilyen idióta számolgatós vagyok :D ) : a "leggyengébb" napon 24 db x-et hímeztem, a "legerősebb" napon 746-ot. Na de akkor a hosszas elemzés után mutatom a fázisképeket a Dimensions: Lakeside village-ről:


2013. február 10.




 2013. február 19.


 2013. március 3.


 2013. június 5.


 2013. augusztus 18.


 2013. december 30.


2014. január 4.


Egy icipicit már haladtam azóta (mivel 5-én még folytattam a munkát), de arról már nem készült fotó, mert nem látványos.

Nos, azt hiszem, 'termékeny' évem volt, remélem az elkövetkező év sem lesz ennél rosszabb.
Minden évben megfogadom, hogy 'namostaztán' rendszeresen frissítem a blogot, de eddig még sosem jött össze - csak majdnem. Azért én próbálkozom! :)

Mindenkinek nagyon boldog, és sikerekben, örömben, boldogságban gazdag új évet kívánok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése