2014. március 2., vasárnap

Tavasz - tulipánnal :)

Halihó ismét!

Múlt héten elmaradt a vasárnapi beszámoló, tekintve hogy nagyjából semmit nem haladtam és nem volt mit mutatni. Azóta kicsit belehúztam a hímzésbe, de csak egy picit, így már 2 mintaív van készen a 12-ből (a középen lévő tulipán felirat keretét kihagytam a mintaívről, mert még nem terveztem meg a szöveget).
Majdnem sikerült lebuknom ráadásul, anyu berohant a szobámba valami miatt, amikor én azt hittem, hogy már békésen fekszik az ágyában és kötögetve tévézik, úgyhogy gyorsan egy másik előkészített hímzés alá dugtam be (milyen jó, hogy itt volt!), de feltűnt neki, hogy valamit eldugtam. Szerencsére nem faggatózott...legközelebb óvatos leszek :)

Most pedig jöjjenek a képek:





Szép tavaszi vasárnapot kívánok Mindenkinek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése