2013. január 5., szombat

Épp időben...

No igen. Egy nagy hibám van. Igen ritkán tudok valamivel határidőre elkészülni. Ez most is kiderült. :D Ráadásul képet is csak 2 nappal később teszek fel, mert nem nálam volt a fényképezőgép. Tulajdonképpen már 3-án este elkészült, de tegnap elfelejtettem nappali fénynél fotózni.
Ha minden igaz, akkor egy kedves ismerősöm (Szabiági) ötletéből kiindulva valami bordó párnahuzatra varrom majd rá. Csak ahhoz el kéne jutni boltba is :D

Közben viszont megérkezett a pillangós RR egyik kendője, úgyhogy most ez mindenek előtt :) Gyönyörű rózsaszín aida, és a DMC fonalaim :)

De előbb vasalás, mosogatás...blöáá...(a kreatívkodás fogalmába maximum akkor tartozik, ha várat építek az elmosott edényekből...)

Szép napot mindenkinek! :)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a sampler!

    A mosogatás közben épített vár építése pedig igazi tehetséget kíván, szóval ALKOTÁS. Én már csak tudom :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Polly! :)

    Mosogatás letudva, egész szép várat építettem :D pedig tesóm elvitte a felét a mosogatógépbe, hogy kevesebb legyen... :D

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a mintával én is szemeztem:)) De nem mertem belevágni, hátha nem leszek készen karácsonyra!
    Nagyon szépen kihímezted, és egyáltalán nem gond, ha karácsony után készült el! Idén is lesz karácsony, igaz?

    VálaszTörlés