2012. június 9., szombat

Gyöngyvilág - az első komoly megrendeléseim :)

...életjel...sajnos az RR azóta áll, nem volt időm kontúrozni, viszont 1 gyors ékszert összedobtam magamnak még múltkor, illetve nemrégiben 4 kollekciót is - megrendelésre :)
 A hosszú láncos, kék saját szetthez 1 db 10 mm-es, 7 db 8 mm-es kék csiszolt gyöngyöt, 7 db 4 mm-es és 16 db 2 mm-es áttetsző csiszolt gyöngyöt használtam.


Életem első bronzos ékszere. Megszenvedtem vele, sokkal nehezebb hajlítgatni és mire az összes szerelőpálcáról lecsíptem a felesleget, majdnem vízhólyagos lett a tenyerem a csípőfogótól. Mindezek ellenére azt hiszem megérte a szenvedést. 7 és 4 mm-es bordó csiszolt gyöngyöket használtam fel.


Ez egy egyszerű sodronyra fűzött nyaklánc, azt az instrukciót kaptam, hogy szolid legyen, zöld legyen, icipici fülbevalóval. 8 és 6 mm-es zöld csiszolt gyöngyöket használtam fel, 1,5 mm-es ezüstközepű kocka kristály gyönggyel kombinálva.


Ennél a szettnél annyi kérés volt, hogy fehér vagy kék legyen, és egyszerű gyöngysorra hasonlítson. Sikerült? :) (8 és 6 mm-es kék tekla gyöngyöket, illetve 4 mm-es áttetsző-kékes csiszolt gyöngyöket használtam)


...és végül a kedvencem. Türkiz vagy lila legyen, lehet kicsit markánsabb, és drótra vagy szalagra. Lila gyöngyből nem volt olyan csiszolt, ami tetszett volna, így maradtam a türkiznél, és úgy gondoltam, hogy a markáns jelleget fekete nyakláncalappal valósítom meg (bár fehérrel is jól mutatna amúgy). 6 és 4 mm-es csiszolt gyöngyöket, illetve 1,5 mm-es ezüstközepű kocka kristály gyöngyöket használtam fel. A medált is és a fülit is 0,25-ös damilra fűztem.





Most viszont egy darabig nem fogok gyöngyökhöz, kúpos fogóhoz és csípőfogóhoz nyúlni, mert pénteken lesz a naaaaagy vizsga és minden percre szükség lesz. Eddig is így volt, de most még inkább így lesz. :)

4 megjegyzés: